Πέμπτη, 13 Σεπτέμβριος 2012 12:46

Πρόγραμμα

                                                              

Συνέδριο: “Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση : Σχεδιασμός και Δικτύωση”

Με Διεθνή Συμμετοχή ΠΑΤΡΑ, 20-21 Οκτωβρίου 2012 [Αίθουσα: Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών]

Σάββατο 20 Οκτώβρη 2012

15:30-16:15 Έναρξη Χαιρετισμοί
16:15-16:45 Δ. Πόταρη, Αν. Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Αθηνών Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών των Μαθηματικών μέσω της σύνδεσης έρευνας και πρακτικής
16:45-17:15 Ε. Κολέζα, Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών,Πανεπιστήμιο Πατρών Η «Μελέτη Μάθησης» ως στρατηγική επαγγελματικής ανάπτυξης δασκάλων: η περίπτωση του εμβαδού.
17:15-18:15 M. G. Bartolini Bussi, Καθηγήτρια Μαθ. Εκπαίδευσης, Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανθρωπιστικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Modena και Reggio Emilia Μαθηματικά προβλήματα σε διαφορετικές πολιτιστικές παραδόσεις
18:15-18:45 Διάλειμμα καφέ
18:45-19:15 Σ. Καφούση, Αν. Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Μαθηματικές αξίες και σχεδιασμός των δραστηριοτήτων: η περίπτωση των στοχαστικών Μαθηματικών.
19:15-19:45 Μ. Διαμαντή, Καθηγήτρια Μαθ. Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Southern CT State & Χρ. Μαρκόπουλος, Λέκτορας, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Πατρών Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών: Η περίπτωση της αξονικής συμμετρίας.
19:45-20:30 Συζήτηση
21:00 Δείπνο για τους Εισηγητές

Κυριακή 21 Οκτώβρη 2012

9:30-10:00 Μπαρής & Αγγελόπουλος, Σχολικοί Σύμβουλοι Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία των Μαθηματικών
10:00-10:30 Χ. Σακονίδης, Καθηγητής, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Θράκης Η διαχείριση της μαθηματικής δραστηριότητας και η κατασκευή του μαθηματικού νοήματος στην τάξη: μια κρίσιμη σχέση για την ανάπτυξη της διδακτικής πρακτικής
10:30-11:30 Stephen Lerman, Καθηγητής Department of Education, London South Bank University Οι «μεγάλες ιδέες» στην γνώση των δασκάλων και την μαθηματική παιδαγωγική
11:30--12:30 Διάλειμμα για καφέ
12:30-13:00 Σ. Συρμακέσης, Αν. Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου Ηλεκτρονικά Παιχνίδια και Μάθηση: Μια περίπτωση με μακρά ιστορία, συναρπαστικό παρόν και πολυαναμενόμενο μέλλον
13:00-13:30 Α. Γαρμπής, Επ. Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου Καινοτόμες μέθοδοι για τη διδασκαλία των Λειτουργικών Συστημάτων: Η περίπτωση του Linux
13:30-14:00 Ι. Κούγιας, Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου Η ροή πληροφοριών ανάμεσα στα εκπαιδευτικά και βιομηχανικά περιβάλλοντα: ένα τυπικό πλαίσιο.
14:00-16:00 Ελαφρύ γεύμα
16:00-16:30 Σ. Παπαδάκης, Σχολικός Σύμβουλος, Καθ. Ανοικτό Πανεπιστήμιο Μια στροφή από το διδακτικό σχεδιασμό στο σχεδιασμό μάθησης με βάση Learning Activity Management System (LAMS)
16:30-16:50 Σ. Νίκα, υπ. Διδ. Πανεπιστήμιο Πατρών Η ενσωμάτωση των μαθητικών ερωτήσεων στο μάθημα των Μαθηματικών: Πώς αλλάζει ο μαθηματικός διάλογος στην τάξη.
16:50-17:10 Α. Κοντογιάννη, υπ. Διδ. Πανεπιστήμιο Πατρών Η Στατιστική στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών: Πιθανές δυσκολίες στην εφαρμογή του
17:10-18:00 Στρογγυλό Τραπέζι
18:00-18:30 Συζήτηση